• مونا اسمعیلی

شرکت سبز محصول داتیس

سبز محصول داتیس ، شرکت سبز محصول داتیس در سال 1385 تاسیس گردید. کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی کوثر واقع در استان البرز می باشد. زمینه اصلی فعالیت این شرکت واردات و ارائه انواع کودهای شیمیایی و ارگانیک در شکل های جامد محلول در آب (موسوم به NPK) و مایع ویژه محلول پاشی می باشد.

سبز محصول داتیس

در طول چند سال گذشته به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع محصولات شرکت سبز محصول داتیس با استقبال خوبی از طرف خریداران و مصرف کنندگاه روبرو شده است.

در حال حاضر محصولات سبز محصول داتیس با بیش از شش برند و با نام تجاری DATIS AGROCHEMICAL ارائه می گردد.

ما معتقدیم:
برای تامین نیاز غذایی بیش از دو بیلیون ساکن زمین چاره ای جز استفاده از کود نیست.

کشاورزان خود کود به زمین اضافه نمی کنند، بلکه آن را جایگزین مواد غذایی می کنندکه در هر بار کشت از زمین خارج می گردد.

همه انواع کودها از طبیعت هستند و ساخته دست بشر نیستند. کشاورز بیش از هر کسی مراقب محیط زیست خود است ... .

کاتالوگ پیش رو شامل محصولات تولیدی و وارداتی شرکت سبز محصول داتیس می باشد و صرفا جهت آشنایی اولیه شما با محصولات سبز محصول داتیس طراح گردیده است. به دلیل تغییرات احتمالی در فرمولاسین بنابر تعاملات انجام شده با موسسه تحقیقات خاک و آب و همچنین ارائه فرهنگ دیجیتال سازی و استفاده کمتر از کاغذ، تقاضا می گردد، جهت اطلاعات بیشتر در مورد فرمولاسیون و نحوه مصرف به سایت شرکت سبز محصول داتیس مراجعه فرمایید.

شرکت سبز محصول داتیس


در حال حاضر محصولات سبز محصول داتیس با بیش از شش برند شامل و با نام تجاری DATIS AGROCHEMICAL ارائه می گردد. محصولات تولیدی سبز محصول داتیس شامل : ادجوانت ها، برطرف کننده کمبودها، اصلاح کننده های خاک، توصیه شده برای محصولات خاص، بذرمال، ضدتنش ها، فروتست، NPK+TE محلول در آب ویژه مراحل رشدی گیاه می باشد. از سوی دیگر محصولات وارداتی شامل کودهای خانواده DILOS، DISPER (دیسپر) و Zytex می باشد. سبز محصول داتیس در زمینه ادوات کشاورزی با برندهای روز و معتبر دنیا و با کیفیت فعالیت دارد که شامل پالمیک، کامی کازه، مونتفیلد و سانزگروپ می شود. سایر محصولات سبز محصول داتیس شامل چسب باغبانی و محافظ تنه درختان، چسب باغبانی آتیس، چسب محافظ تنه داتیس و بستر کشت می باشد.


هدف اصلی سبز محصول داتیس:

هدف اصلی سبز محصول داتیس ارائه خدمات و محصولات به کشاورزان و باغداران به منظور افزایش بهره وری می باشد. منظور از بالابردن بهره وری، افزایش کمیت و کیفیت محصولات در عین کاهش هزینه های تولید و کاهش میزان برداشت از منابع طبیعی آب و خاک می باشد.
گیاهان برای تغذیه به تعدادی عناصر مختلف نیاز دارند. مقدار مورد نیاز این عناصر برای گیاهان مختلف، متفاوت است. طبق تحقیقات انجام شده علمی، عناصر مورد نیاز گیاهان شامل 16قلم می باشند. از این میان تعداد 6قلم از این عناصر پرمصرف و یا ماکروالمنت هستند و میزان نیاز گیاه به این عناصر در مقایسه با سایر عناصر خیلی زیاد است که شرکت سبز محصول داتیس برای تامین نیاز گیاهان به عناصر ماکرو انواع کودهای NPK (ان پی کا) با درصد های مختلفی از ازت، فسفر و پتاس را تولید می کنند که بخشی از آن ها در ایران و بخشی به کشورهای مختلف صادر می گردند. عناصر کم مصرف و یا ریزمغذی (میکروالمنت) از محصولات این شرکت عبارتند از انواع ویتال های آهن، ویتال کلسیم، ویتال پلاس، زداکسترا، نوتری لیف، ویتال های مخصوص محصولت خاص ذرت، یونجه، سی فول بذرمال و ... می باشند.


تکنولوژی کودهای دیسپر (DISPER)


محصولات وسیعی با تکنولوژی منحصر به فرد از فرمولاسیون گرانول محلول در آب که توسط سیستم Fluid Bed بدست آمده توسط دیسپر تولید شده است. تکنولوژی مورد استفاده برای تولید گرانول دیسپر این امکان را می دهد که اندازه ذرات این محصول کوچک باشد (که معمولا به عنوان پودر شناخته می شود). در غیر اینصورت انحلال و کارکردن با آن دچار مشکل می شود.

بنابراین محصولات دیسپر به منظور کیفیت بهتر، این محصول تحت مشخصات و اندازه های واقعی ساخته می شوند. در این تکنولوژی به منظور بهبود شرایط شیمیایی و زراعی در این محصولات از مرطوب کننده ها، دیسپرس و تثبیت کننده ها و ... استفاده شده است. که به خاطر ساختار دانه ای که این تکنولوژی به گرانول می دهد، این محصولات با ارائه مکانیسم منحصر به فرد حلالیت کامل و عدم وجود کلوخه را ضمانت می کند.
از مزایای این محصول کاربرد آسان آن می باشد که در هر آبیاری یا محلولپاشی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع محصولات دیسپر شامل: دیسپر سایز (این ترکیب حاوی آمینو اسیدهای آزاد و پلس ساکارید و پتاسیم و فسفر است که به یکنواختی سایز میوه کمک می کند.، دیسپر روت جی اس ( این ترکیب حاوی اسیدهای آمینه خاص و ویتامین ها و عصاره هیومیک می باشدکه باعث تحریک زیستی خاصی برای رشد ریشه می شود)، دیسپر بلوم جی اس ( حاوی عصاره جلبک دریایی و پلی ساکاریدها برای بهبود گلدهی و میوه دهی به طور خاص انتخاب شده است)، دیسپر ویتال جی اس(کلسیم و بور موجود در این ترکیب اثر هم افزایی دارند و برای تنظیم و توسعه میوه مناسب هستند)، دیسپر کوپرمکس (این ترکیب باعث نفوذ بالای مس در گیاه می شود و مانع رشد قارچ ها و بیماریهای باکتریایی می گردد)، دیسپر هیومیفر جی اس (ترکیبی کمپلکس از آهن و عصاره هیومیک 40% که از لئوناردیت آمریکا استخراج شده است)، دیسپر هیومیک جی اس(غلظت بالایی از هیومیک لئوناردیت و فولویک اسید می باشد با فن آوری جدید)، دیسپر آلگوم (عصاره ی جلبک دریایی که باعث افزایش تحریک و ایجاد مقاومت در برابر تنش های محیطی می گردد)، دیسپر کمپلکس(ترکیبی متعادل از چندین عنصر میکروالمنت شامل آهن، مس، منگنز، روی و منیزیوم) و دیسپر کلروفیل این محصول محتوای بالای اسید آمینه آزاد منتخب (60%) به همراه ویتامین ها (22%) و مولیبدن (2%) است که باعث می شودتا یک تحریک زیستی خاص برای رشد رویشی و مقاومت گیاه رخ دهد. نحوه مصرف آن 300تا 500 گرم در هزار لیتر آب برای برگ پاشی یا 1کیلوگرم در هکتار با آب آبیاری می باشد.

توضیحات تکمیلی: ما معتقدیم برای تأمین نیاز غذایی بیش از دو بیلیون ساکن زمین چاره ای جز استفاده از کود نیست. کشاورزان کود به زمین اضافه نمی کنند، بلکه آن را جایگزین مواد غذایی می کنند که در هربار کشت از زمین خارج می گردد. همه انواع کودها از طبیعت هستند و ساخته دست بشر نیستند. کشاورز بیش از هرکسی مراقب محیط زیست خود است.

شرکت سبز محصول داتیس نماینده انحصاری واردات و توزیع:


کودهای کشاورزی DISPER محصول کمپانی Eden Modern Agriculture اسپانیا

خانواده ادوات کشاورزی PULMIC و KAMIKAZE محصول کمپانی سانزگروپ اسپانیا

خانواده کودهای ANDA CHEM محصول کمپانی آندا کم چین

خانواده کودهای PLANTBIOTIX محصول کمپانی زایتکس هند

خانواده ادوات کشاورزی و باغبانی MOUNTFIELED محصول کمپانی مونت فیلد جمهوری چک

خانواده بسترهای کشت FLORAVA محصول کمپانی فلورا آلمان

خانواده بسترهای کشت AEROXON محصول کمپانی اروکسون آلمان

 به طور کلی محصولات این شرکت شامل:

خانواده کودهای دیسپر

کودهای مایع

خانواده کودهای داتیس فورنوترینت

کودهای مایع حاوی عصاره گیاهی و حیوانی

کودهای کامل

خانواده کودهای آنداکم (anda tech) که از شرکت های با سابقه و معروف چینی در زمینه تامین مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا می باشد. این شرکت دارای هشت دپارتمان جهت تجارت جهانی بوده و بازارهای اصلی چین، آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی را تامین می نماید. محصولات این شرکت شامل مواد اولیهمانند مونوپتاسیم فسفات، مونو آمونیوم فسفات و محصولاتی با فرمولاسیون های مختلفمانند کودهای 202020، 43-6-6،  10-52-10، 10-10-30 است که در بسته بندی های 5 و 25 کیلوگرمی ارائه می شود.

کودهای جامع (آلی گرانوله، پلت مرغی ...)

کودهای بیولوژیک

یسترهای کشت

کود خانگی داتیس فورنوترینت: باتوجه به نیاز خانواده ها جهت استفاده از کود برای گیاهان آپارتمانیو باغچه های کوچک و مراقبت از آنها، کود خانگی داتیس با طراحی منحصر به فرد ثبت و تولید گردیده است که دارای ویژگی آسان مصرف و بی خطر می باشد. کود خانگی داتیس فورنوترینت دارای تمامی عناصر ماکرو و میکروی مورد نیاز گیاهان آپارتمانی می باشد و موجب بهبود رشد و سبزینگی گیاهان می شود. همچنین این کود دارای موادآلی بوده که علاوه بر افزایش جذب عناصر موجب برطرف شدن تنش های وارده به گیاهان می گردد.

محصولات صادراتی

سموم خانگی داتیس

سموم شیمیایی و بیولوژیک و تله های چسبنده

برای مشاهده تمام محصولات شرکت سبزمحصول داتیس کلیک کنید

 

top